top of page
  • Facebook
  • Support WhatsApp

מחולל דוחות ובקרה במרכזיית קולסטאר

CDR-ICON_edited.png

מרכזיית הענן שלנו מספקת מעל 20 סוגי דוחות שונים וסטטיסטיקות גרפיות מפורטות

המאפשרות לכם להבין בצורה מדויקת את פעילות השיחות בארגון,

לצורכי זיהוי מגמות וייעול של התקשורת הטלפונית עם לקוחותיכם.

באמצעות הממשקים החכמים של מרכזיית CallStar,

באפשרותכם לנטר, לנתח ולהפיק תובנות חשובות על התנהגות השיחות בארגון –

מרמת שיחה בודדת ועד לרמת ביצועי מוקדים שלמים.

עם דוחות מפורטים, ניתוח ביצועים וגרפים אינטראקטיביים,

תוכלו לקבל החלטות מבוססות נתונים ולבצע אופטימיזציה מתמדת לתהליכי השירות, המכירות והתמיכה.

מגוון דוחות וסטטיסטיקות – לכל צורך ולכל תרחיש עסקי

📊 דוחות רישום שיחות (CDR – Call Detail Records)

  • רישום מפורט של כל שיחה נכנסת ויוצאת בארגון

  • הצגת נתונים כמו מספרי יעד ומקור, משך השיחה, תאריך ושעת ביצוע

  • זיהוי שיחות שלא נענו, שיחות שננטשו ושיחות שנמשכו זמן רב מדי

  • פילוח דוחות לפי שלוחות, מחלקות או סניפים

📊 דוחות וסטטיסטיקות למערכת הקול סנטר

  • ניתוח ביצועי נציגים – מי עונה הכי מהר, מי מטפל בכמות הגדולה ביותר של שיחות

  • מעקב אחר זמני המתנה ושיחות ננטשות כדי למנוע אובדן לקוחות

  • חישוב זמני שיחה ממוצעים וזמן טיפול בשיחה (AHT – Average Handling Time)

  • זיהוי עומסים לפי שעות, ימים וחודשי פעילות, כדי להיערך בהתאם

  • מדידת אחוזי המרה ומכירות למוקדים שיווקיים

 

📊 דוחות עומסים ותורים

  • בחינת עומס שיחות בשעות שונות של היום

  • זיהוי צווארי בקבוק וניהול משאבים בצורה חכמה יותר

  • מעקב אחר תורמים שיחה ממוצעים והצגת סטטיסטיקות של זמן ההמתנה

 

📊 דוחות זמינות נציגים ושלוחות

  • ניתוח זמינות שלוחות – אילו שלוחות פעילות יותר ואילו פחות

  • פילוח לפי מחלקות ויחידות – ניתוח ביצועים של מחלקות שונות בארגון

  • הצגת שעות פעילות של נציגים וזיהוי תקופות חוסר פעילות

Development-icon.png
Callstar-Panel-Logo-v1.png

היתרונות של מערכת הדוחות והסטטיסטיקה של לונסטאר

✓ קבלת החלטות מבוססות נתונים – נתונים מדויקים ועדכניים על פעילות המרכזיה והצוותים בארגון.

✓ שיפור שירות הלקוחות – זיהוי צווארי בקבוק בשיחות, זמני המתנה גבוהים ובעיות חוזרות כדי לשפר את רמת השירות.

✓ הגדלת הפרודוקטיביות של העובדים – מעקב אחר תפוקת הנציגים והצוותים, זיהוי עובדים מצטיינים ושיפור התנהלות הצוותים.

✓ התייעלות עסקית - הכוונת משאבי הארגון בצורה חכמה ומדויקת, בהתאם למגמות שיחה ולצרכי המחלקות.

✓ זיהוי בעיות בזמן אמת – מסכי זמן-אמת בהם תוכלו לזהות ולפתור בעיות עוד לפני שהן הופכות למשבר.

✓ שקיפות ושליטה מלאה – כל מנהל בארגון יכול לגשת לדוחות הרלוונטיים ולנתח ביצועים, מבלי להיות תלוי בגורם חיצוני.

מרכזיות חכמות

תכונות ושירותים נוספים שכדאי להכיר

IVR--Icon.png

נתב שיחות עסקי רב-ענפי

אינטראקטיבי ומתקדם

Reports-Icon.png

ממשק בקרה מתקדם הכולל

מעל 30 סוגי דוחות שונים

LoneCall.png

מרכזיה + קול סנטר בענן

פתרון מתקדם וגמיש לעסק שלכם

SMS-icon.png

אוטומציות שליחת הודעת SMS

ללקוחות המתקשרים אליכם

CallRecordings-icon.png

ממשק ניהול וחיפוש

הורדה\האזנה ישירות מהדפדפן

CRM-Icon.png

התממשקות למערכות צד ג'

חיוג מהמערכת, תיעוד שיחה ועוד

User-WebUI-Icon.png

מרכזיה בכף-ידך לניהול עצמי

דרך המחשב או הנייד

Scenarios-IVR-Icon.png

הגדרת תרחישי שיחה מרובים

להתאמה אישית לצרכי העסק

Phone2-Icon.png

הקצאת מספרים וירטואליים

למגוון שימושים לרבות מעקב קמפיינים

Support

שרות קול-סנטר מתקדם

ניהול תורים ומסכי זמן-אמת

Ceullar-EXT-icon.png

שלוחה במרכזיה ע"ג הסלולרי

הקלטת שיחות וקול סנטר

Phone-Icon.png

שרותי קווים \ טרמינציה

למרכזיות IP צד ג'

Voicemail-icon.png

שירות Voicemail2Mail

קבלת התא הקולי ישירות למייל

Calls-Icon.png

סינון שיחות נכנסות/יוצאות

כדוגמת מאגר "אל תתקשר אליי"

MOH-icon.png

נעימה בהמתנה

בהתאמה אישית עם מיתוג שלכם

Fax2mail-Icon.png

שירות Fax2Mail

קבלת פקסים ישירות למייל

bottom of page