top of page

מערכת קול סנטר מתקדמת בענן

CDR-Icon

חברת לונסטאר שמחה להציג מערכת קול סנטר ניהול תורים למוקדי שירות ומכירה.

בשונה מהמתחרים, המערכת שלנו היא בענן, ומאפשרת התממשקות למרכזיה הקיימת שלכם!

 

התקדמו למרכזיית קולסטאר בענן ושפרו את יכולות המוקד הטלפוני שלכם

פתרון קול סנטר הינו אחד הדברים החשובים ביותר בארגון.

באמצעות מגוון התכונות שמערכת הקול סנטר שלנו מספקת תוכלו להגיע ליותר לקוחות,

תתמודדו באופן מיטבי עם עומסי שיחות ותוכלו לנתב אותן לנציגים ואנשי הקשר בארגון בצורה נכונה ויעילה.

יחד עם צוות המטמיעים שלנו, זמני ההמתנה ושיעור השיחות הננטשות ירדו בצורה דרמטית

ורמת השירות וזמן המענה יעלו משמעותי.


בעזרת כלי פיקוח ובקרה מתקדמים תוכלו לדעת מקרוב על פעילות הנציגים והשיחות,

תוכלו להגיב במהירות לכל תרחיש ובזמן אמת, ובכך תוכלו ליישם עמידה ביעדי המכירות, השירות והתמיכה.
 

חברתנו מעמידה לרשותכם פלטפורמה ייחודית לניהול מערך הקול סנטר שלכם

ותעזור לכם לספק חווית שירות יוצאת דופן, לשפר ולייעל את המוקדים, לנצל באופן מירבי את כח האדם

ולשלוט בקלות על כל מערך השיחות במוקדים ובתורים השונים בחברתכם.

Callstar

יכולות המערכת שלנו :

Monitor-Icon

מעקב אחר השיחות

מערכת REAL-TIME " זמן אמת" תספק לכם מידע ומעקב מלא אחרי פעילות השיחות במוקד
באמצעות מסכי ניהול ומסכי זמן אמת

גלישת שיחות

Call-Timer

טיפול מיטבי במענה והעברת שיחות במקרים של עומסים במוקד, העברת השיחות ליעדי גיבוי במרכזיה או מחוצה לה, והעברה להשארת הודעה וקבלה במייל \ שליחת SMS

Support

תכונות מפקח ואחמ"ש

בקרו את שיחות הנציגים והשיחות הנכנסות באמצעות תכונות כגון: האזנה לשיחה, לחישה לנציג, חדירה והתערבות בשיחה, וכן חיווי על סטטוס הנציג/השלוחה

ממשק ניהול ובקרה
 

מערכת REAL-TIME " זמן אמת" תספק לכם מידע ומעקב מלא אחרי פעילות השיחות במוקד
באמצעות מסכי ניהול ומסכי זמן אמת

Reports-Icon

CRM אינטגרציה ל

תהליך המתנה

הקלטת שיחות

ניהול שעות פעילות

CRM-Icon
Recording-Icon
24h7d Icon
Clock-Icon

נהלו את שעות הפעילות של המוקדים באופן אוטומטי \ ידני לבחירתכם,
בהתאם לזמני העבודה של המוקד

המערכת מאפשרת להקליט
את שיחות המוקדים והנציגים
ולהאזין ישירות מהדפדפן או להוריד למחשב

בזמן ההמתנה של הלקוח למענה, המערכת תשמיע מוזיקה בהמתנה, ותוכל לעדכן את המתקשר על מיקומו בתור ולהציע חלופות דיגיטליות אם זמן ההמתנה ארוך מהרגיל

עם הקול סנטר שלנו, תוכלו להנות מאינטגרציה הכוללת חיוג מתיק הלקוח, הקפצת כרטיס לקוח בשיחה נכנסת ושליחת תיעוד השיחה והקלטת השיחה לתוך כרטיס הלקוח ב CRM

מרכזיות חכמות

תכונות ושירותים נוספים שכדאי להכיר

IVR--Icon

נתב שיחות עסקי רב-ענפי

אינטראקטיבי ומתקדם

Reports-Icon

ממשק בקרה מתקדם הכולל

מעל 30 סוגי דוחות שונים

CallStar2

מרכזיה + קול סנטר בענן

פתרון מתקדם וגמיש לעסק שלכם

SMS-icon

אוטומציות שליחת הודעת SMS

ללקוחות המתקשרים אליכם

CallRecordings-icon

ממשק ניהול וחיפוש

הורדה\האזנה ישירות מהדפדפן

CRM-Icon

התממשקות למערכות צד ג'

חיוג מהמערכת, תיעוד שיחה ועוד

User-WebUI-Icon

מרכזיה בכף-ידך לניהול עצמי

דרך המחשב או הנייד

Scenarios-IVR-Icon

הגדרת תרחישי שיחה מרובים

להתאמה אישית לצרכי העסק

Phone2-Icon

הקצאת מספרים וירטואליים

למגוון שימושים לרבות מעקב קמפיינים

Support

שרות קול-סנטר מתקדם

ניהול תורים ומסכי זמן-אמת

Ceullar-EXT-icon

שלוחה במרכזיה ע"ג הסלולרי

הקלטת שיחות וקול סנטר

Phone-Icon

שרותי קווים \ טרמינציה

למרכזיות IP צד ג'

Voicemail-icon

שירות Voicemail2Mail

קבלת התא הקולי ישירות למייל

AlarmIcon

שירות השכמה לשלוחות המערכת

Calls-Icon

סינון שיחות נכנסות/יוצאות

כדוגמת מאגר "אל תתקשר אליי"

Paging system

שירות כריזה והקפצת צוותי כוננות

MOH-icon

נעימה בהמתנה

בהתאמה אישית עם מיתוג שלכם

Cellular-PBX

פתרון מצוין לסוכני שטח

שרת מרכזי לניהול ניטור והקלטה

Fax2mail-Icon

שירות Fax2Mail

קבלת פקסים ישירות למייל

Stats Icon

ממשק אינטרנטי לצפייה

בפלט השיחות במרכזיה

  • Lonestar Support Email
  • Lonestar | Facebook
  • Lonestar Support | WhatsApp
bottom of page