מערכת קול סנטר מתקדמת בענן

חברת לונסטאר שמחה להציג מערכת קול סנטר ניהול תורים למוקדי שירות ומכירה.
בשונה מהמתחרים, המערכת שלנו היא בענן, ומאפשרת התממשקות למרכזיה הקיימת שלכם!
התקדמו למרכזיית קולסטאר בענן ושפרו את יכולות המוקד הטלפוני שלכם
פתרון קול סנטר הינו אחד הדברים החשובים ביותר בארגון.
באמצעות מגוון התכונות שמערכת הקול סנטר שלנו מספקת תוכלו להגיע ליותר לקוחות,
תתמודדו באופן מיטבי עם עומסי שיחות ותוכלו לנתב אותן לנציגים ואנשי הקשר בארגון בצורה נכונה ויעילה.
יחד עם צוות המטמיעים שלנו, זמני ההמתנה ושיעור השיחות הננטשות ירדו בצורה דרמטית
ורמת השירות וזמן המענה יעלו משמעותי.
בעזרת כלי פיקוח ובקרה מתקדמים תוכלו לדעת מקרוב על פעילות הנציגים והשיחות,
תוכלו להגיב במהירות לכל תרחיש ובזמן אמת, ובכך תוכלו ליישם עמידה ביעדי המכירות, השירות והתמיכה.
חברתנו מעמידה לרשותכם פלטפורמה ייחודית לניהול מערך הקול סנטר שלכם
ותעזור לכם לספק חווית שירות יוצאת דופן, לשפר ולייעל את המוקדים, לנצל באופן מירבי את כח האדם
ולשלוט בקלות על כל מערך השיחות במוקדים ובתורים השונים בחברתכם.

יכולות המערכת שלנו :

מעקב אחר השיחות
מערכת REAL-TIME " זמן אמת" תספק לכם מידע ומעקב מלא אחרי פעילות השיחות במוקד
באמצעות מסכי ניהול ומסכי זמן אמת
גלישת שיחות

טיפול מיטבי במענה והעברת שיחות במקרים של עומסים במוקד, העברת השיחות ליעדי גיבוי במרכזיה או מחוצה לה, והעברה להשארת הודעה וקבלה במייל \ שליחת SMS

תכונות מפקח ואחמ"ש
בקרו את שיחות הנציגים והשיחות הנכנסות באמצעות תכונות כגון: האזנה לשיחה, לחישה לנציג, חדירה והתערבות בשיחה, וכן חיווי על סטטוס הנציג/השלוחה
ממשק ניהול ובקרה
מערכת REAL-TIME " זמן אמת" תספק לכם מידע ומעקב מלא אחרי פעילות השיחות במוקד
באמצעות מסכי ניהול ומסכי זמן אמת

CRM אינטגרציה ל
תהליך המתנה
הקלטת שיחות
ניהול שעות פעילות



