top of page
  • Facebook
  • Support WhatsApp

מערכת קול סנטר מתקדמת בענן

CDR-ICON_edited.png

חברת לונסטאר שמחה להציג מערכת קול סנטר ניהול תורים למוקדי שירות ומכירה.

בשונה מהמתחרים, המערכת שלנו היא בענן, ומאפשרת התממשקות למרכזיה הקיימת שלכם!

 

התקדמו למרכזיית קולסטאר בענן ושפרו את יכולות המוקד הטלפוני שלכם

פתרון קול סנטר הינו אחד הדברים החשובים ביותר בארגון.

באמצעות מגוון התכונות שמערכת הקול סנטר שלנו מספקת תוכלו להגיע ליותר לקוחות,

תתמודדו באופן מיטבי עם עומסי שיחות ותוכלו לנתב אותן לנציגים ואנשי הקשר בארגון בצורה נכונה ויעילה.

יחד עם צוות המטמיעים שלנו, זמני ההמתנה ושיעור השיחות הננטשות ירדו בצורה דרמטית

ורמת השירות וזמן המענה יעלו משמעותי.


בעזרת כלי פיקוח ובקרה מתקדמים תוכלו לדעת מקרוב על פעילות הנציגים והשיחות,

תוכלו להגיב במהירות לכל תרחיש ובזמן אמת, ובכך תוכלו ליישם עמידה ביעדי המכירות, השירות והתמיכה.
 

חברתנו מעמידה לרשותכם פלטפורמה ייחודית לניהול מערך הקול סנטר שלכם

ותעזור לכם לספק חווית שירות יוצאת דופן, לשפר ולייעל את המוקדים, לנצל באופן מירבי את כח האדם

ולשלוט בקלות על כל מערך השיחות במוקדים ובתורים השונים בחברתכם.

Callstar-Panel-Logo-v1.png

יכולות המערכת שלנו :

Monitor-Icon.png

מעקב אחר השיחות

מערכת REAL-TIME " זמן אמת" תספק לכם מידע ומעקב מלא אחרי פעילות השיחות במוקד
באמצעות מסכי ניהול ומסכי זמן אמת

גלישת שיחות

Call-Timer.png

טיפול מיטבי במענה והעברת שיחות במקרים של עומסים במוקד, העברת השיחות ליעדי גיבוי במרכזיה או מחוצה לה, והעברה להשארת הודעה וקבלה במייל \ שליחת SMS

Support

תכונות מפקח ואחמ"ש

בקרו את שיחות הנציגים והשיחות הנכנסות באמצעות תכונות כגון: האזנה לשיחה, לחישה לנציג, חדירה והתערבות בשיחה, וכן חיווי על סטטוס הנציג/השלוחה

ממשק ניהול ובקרה
 

מערכת REAL-TIME " זמן אמת" תספק לכם מידע ומעקב מלא אחרי פעילות השיחות במוקד
באמצעות מסכי ניהול ומסכי זמן אמת

Reports-Icon.png

CRM אינטגרציה ל

תהליך המתנה

הקלטת שיחות

ניהול שעות פעילות

CRM-Icon_edited.png
Recording-Icon.png
24h7d Icon.png
Clock-Icon.png

נהלו את שעות הפעילות של המוקדים באופן אוטומטי \ ידני לבחירתכם,
בהתאם לזמני העבודה של המוקד

המערכת מאפשרת להקליט
את שיחות המוקדים והנציגים
ולהאזין ישירות מהדפדפן או להוריד למחשב

בזמן ההמתנה של הלקוח למענה, המערכת תשמיע מוזיקה בהמתנה, ותוכל לעדכן את המתקשר על מיקומו בתור ולהציע חלופות דיגיטליות אם זמן ההמתנה ארוך מהרגיל

עם הקול סנטר שלנו, תוכלו להנות מאינטגרציה הכוללת חיוג מתיק הלקוח, הקפצת כרטיס לקוח בשיחה נכנסת ושליחת תיעוד השיחה והקלטת השיחה לתוך כרטיס הלקוח ב CRM

מרכזיות חכמות

תכונות ושירותים נוספים שכדאי להכיר

IVR--Icon.png

נתב שיחות עסקי רב-ענפי

אינטראקטיבי ומתקדם

Reports-Icon.png

ממשק בקרה מתקדם הכולל

מעל 30 סוגי דוחות שונים

LoneCall.png

מרכזיה + קול סנטר בענן

פתרון מתקדם וגמיש לעסק שלכם

SMS-icon.png

אוטומציות שליחת הודעת SMS

ללקוחות המתקשרים אליכם

CallRecordings-icon.png

ממשק ניהול וחיפוש

הורדה\האזנה ישירות מהדפדפן

CRM-Icon.png

התממשקות למערכות צד ג'

חיוג מהמערכת, תיעוד שיחה ועוד

User-WebUI-Icon.png

מרכזיה בכף-ידך לניהול עצמי

דרך המחשב או הנייד

Scenarios-IVR-Icon.png

הגדרת תרחישי שיחה מרובים

להתאמה אישית לצרכי העסק

Phone2-Icon.png

הקצאת מספרים וירטואליים

למגוון שימושים לרבות מעקב קמפיינים

Support

שרות קול-סנטר מתקדם

ניהול תורים ומסכי זמן-אמת

Ceullar-EXT-icon.png

שלוחה במרכזיה ע"ג הסלולרי

הקלטת שיחות וקול סנטר

Phone-Icon.png

שרותי קווים \ טרמינציה

למרכזיות IP צד ג'

Voicemail-icon.png

שירות Voicemail2Mail

קבלת התא הקולי ישירות למייל

Calls-Icon.png

סינון שיחות נכנסות/יוצאות

כדוגמת מאגר "אל תתקשר אליי"

MOH-icon.png

נעימה בהמתנה

בהתאמה אישית עם מיתוג שלכם

Fax2mail-Icon.png

שירות Fax2Mail

קבלת פקסים ישירות למייל

bottom of page