top of page
  • Facebook
  • Support WhatsApp

שירות סינון שיחות במרכזיית קולסטאר

Call-Block-Icon.avif

שירות חכם לסינון ושיוך שיחות נכנסות \ יוצאות על פי מספר המתקשר,

העברתו למחלקות הרלוונטיות וביצוע מגוון מניפולציות בהתאמה אישית לצרכים שלכם.

התממשקות למאגר "אל תתקשר אליי" לעמידה ברגולציות מוקדי מכירה

או סינון שיחות נכנסות ממטרידים - מרכזיית קולסטאר כאן לשרותכם.

פחות שיחות, יותר פתרונות – מרכזיית קולסטאר עושה את זה פשוט ויעיל!

שליטה בשיחות הנכנסות והיוצאות היא קריטית לניהול יעיל של התקשורת הארגונית בעסק.
תכונת סינון וחסימת שיחות במרכזיית הענן שלנו מאפשרת לכם לחסום שיחות לא רצויות באופן חכם ומדויק,

בהתאם למספר המתקשר בשיחה נכנסת, או מספר היעד בשיחות יוצאות.
 

למה צריך סינון שיחות?

עסקים מתמודדים לעיתים קרובות עם שיחות לא רצויות – בין אם מדובר בהטרדות טלפוניות, שיחות ספאם, ניסיונות הונאה

או אפילו עובדים שאינם מורשים לבצע שיחות ליעדים מסוימים.

באמצעות מערכת סינון שיחות מתקדמת, ניתן להבטיח תקשורת נקייה, ממוקדת ויעילה יותר.
 

איך זה עובד?

באמצעות ממשק ניהול תוכלו להגדיר בקלות אילו שיחות ייחסמו בהתאם לקריטריונים שנקבע:

✅ כיוון השיחה – קביעת חסימה עבור שיחות נכנסות, יוצאות או שתיהן.

✅ החלת החסימה על שלוחות ספציפיות – הגדרת אילו שלוחות בעסק יושפעו מהחסימה.
✅ חסימה לפי מספר – הזנת מספר ספציפי (כולל קידומת בינלאומית) שייחסם לשיחות נכנסות או יוצאות.
✅ קביעת פעולה במקרה של שיחה חסומה – ניתן לבחור מה יקרה כאשר שיחה חסומה מזוהה:

  • דחיית השיחה באופן אוטומטי

  • השמעת צליל תפוס

  • העברת השיחה רק לשלוחה ספציפית

  • העברת השיחה לכל יעד במערכת כגון: נתב שיחות, הודעה קולית, קבוצת צלצול, תור קול סנטר, תא קולי ועוד..

 

סינון שיחות יוצאות – שליטה על יצירת קשר מהעסק:

מעבר לחסימה של שיחות נכנסות, ניתן לקבוע אילו מספרים או אזורים גיאוגרפיים ייחסמו לשיחות יוצאות.

אם ברצונכם למנוע גישה לשיחות בינלאומיות לא מורשות, להגביל עובדים מלבצע שיחות פרטיות,

או להבטיח ששיחות מסוימות ינותבו בהתאם לכללים שהוגדרו מראש – המערכת שלנו מאפשרת לך שליטה מלאה.

כמו כן המערכת מציעה התממשקות למאגר "אל תתקשר אליי" הממשלתי, לצורכי עמידה בחוק הספאם והמכר.

Call-icons_edited.png
Callstar-Panel-Logo-v1.png

עסק בטוח ויעיל יותר עם סינון חכם על ידי שימוש נכון בכלי חסימת השיחות שלנו,

בעזרתו ניתן לצמצם הסחות דעת, לשפר את אבטחת המידע ולשמור על סביבת עבודה ממוקדת יותר.

המערכת גמישה לחלוטין ומאפשרת התאמה אישית בהתאם לצרכי העסק שלכם.

הצטרפו עוד היום לעסקים רבים שנהנים מתקשורת חכמה ומנוהלת בצורה הטובה ביותר!

מרכזיות חכמות

תכונות ושירותים נוספים שכדאי להכיר

IVR--Icon.png

נתב שיחות עסקי רב-ענפי

אינטראקטיבי ומתקדם

Reports-Icon.png

ממשק בקרה מתקדם הכולל

מעל 30 סוגי דוחות שונים

LoneCall.png

מרכזיה + קול סנטר בענן

פתרון מתקדם וגמיש לעסק שלכם

SMS-icon.png

אוטומציות שליחת הודעת SMS

ללקוחות המתקשרים אליכם

CallRecordings-icon.png

ממשק ניהול וחיפוש

הורדה\האזנה ישירות מהדפדפן

CRM-Icon.png

התממשקות למערכות צד ג'

חיוג מהמערכת, תיעוד שיחה ועוד

User-WebUI-Icon.png

מרכזיה בכף-ידך לניהול עצמי

דרך המחשב או הנייד

Scenarios-IVR-Icon.png

הגדרת תרחישי שיחה מרובים

להתאמה אישית לצרכי העסק

Phone2-Icon.png

הקצאת מספרים וירטואליים

למגוון שימושים לרבות מעקב קמפיינים

Support

שרות קול-סנטר מתקדם

ניהול תורים ומסכי זמן-אמת

Ceullar-EXT-icon.png

שלוחה במרכזיה ע"ג הסלולרי

הקלטת שיחות וקול סנטר

Phone-Icon.png

שרותי קווים \ טרמינציה

למרכזיות IP צד ג'

Voicemail-icon.png

שירות Voicemail2Mail

קבלת התא הקולי ישירות למייל

Calls-Icon.png

סינון שיחות נכנסות/יוצאות

כדוגמת מאגר "אל תתקשר אליי"

MOH-icon.png

נעימה בהמתנה

בהתאמה אישית עם מיתוג שלכם

Fax2mail-Icon.png

שירות Fax2Mail

קבלת פקסים ישירות למייל

bottom of page