מוזיקה בהמתנה

תנו לעסק שלכם להישמע מקצועי ומתקדם!
המרכזיה בענן של לונסטאר מאפשרת לכם להגדיר מוזיקה בהמתנה
בהתאמה אישית, כך שהמתקשרים יקבלו חווית שירות נעימה ומקצועית
במקום צליל חיוג שגרתי ומונוטוני,
באפשרותכם להשמיע מוזיקה בהתאמה אישית, מסרים שיווקיים או הודעות אינפורמטיביות
שייצרו חוויית לקוח משופרת וישאירו את המתקשרים מחוברים לקו.
יתרונות השימוש במוזיקת המתנה -
-
ניתן להגדיר מוזיקה שונה בהתאמה אישית לכל מחלקה, תור, מוקד או ניתוב שיחות.
-
מסרים שיווקיים בזמן ההמתנה – במקום צליל חיוג \ מוזיקה בלבד, ניתן לשלב מלל שיווקי לקידום מוצרים חדשים
-
הודעות חשובות למתקשרים - ניתן להוסיף הודעות חג \ חירום למתקשרים בטרם המענה.
-
חוויית שירות נעימה יותר – מוזיקה בהמתנה מונעת תסכול ומקטינה את אחוזי ניתוק השיחות בזמן המתנה לנציג.
התאמה מושלמת לכל מחלקה ומוקד שירות -
📌 מוקד מכירות? השמיעו הודעות על מבצעים מיוחדים או הטבות ללקוחות חדשים.
📌 מוקד שירות לקוחות? ספקו למתקשרים מידע על זמני פעילות, שירותים דיגיטליים ותשובות לשאלות נפוצות.
📌 מוקד תמיכה טכנית? הסבירו על פתרונות לשירות עצמי, מדריכים או מידע שימושי שיכול לחסוך שיחה עם נציג.

יתרונות השימוש במוזיקה בהמתנה במרכזיית קולסטאר
✔ התאמה אישית לכל שלוחה ותור ממתינים – יצירת חוויית שירות אחידה או מותאמת לכל מחלקה.
✔ הפחתת אחוזי נטישת שיחות – מוזיקה ומסרים מותאמים גורמים למתקשרים להמתין בסבלנות רבה יותר.
✔ יכולת שילוב עם נתב השיחות – אפשר לשלב הודעות קוליות מותאמות שיתנו מידע נוסף בזמן שהלקוח ממתין.