פלט ורישום שיחות במרכזיית קולסטאר

מרכזיית הענן שלנו מצויידת בכלים חכמים לרישום, תיעוד וארגון.
בעזרת רשם השיחות במרכזיה העסקית תוכלו למצוא כל שיחה בקלות ובמהירות
לפי מגוון חתכים וקריטריונים בהתאמה אישית לכל חיפוש.
רישום שיחות (CDR) – מעקב ובקרה מדויקת על פעילות השיחות במרכזיה
מערכת רישום השיחות (Call Detail Records – CDR) במרכזיית הענן שלנו מהווה כלי חיוני לניהול,
תיעוד ובקרה של כלל פעילות השיחות בארגון.
באמצעות ממשק מתקדם ונוח לשימוש, ניתן לצפות בכל פרטי השיחות הנכנסות, היוצאות והפנימיות בארגון,
עם יכולת סינון לפי מגוון רחב של חתכים ופרמטרים.
תכונה זו מאפשרת שליטה מלאה על תעבורת השיחות וניתוח מעמיק של תפקוד מערך התקשורת הארגוני.
אפשרויות סינון מתקדמות
מערכת רישות השיחות של לונסטאר כוללת ממשק חיפוש חכם,
דרכו ניתן לאתר ולנתח שיחות לפי חתכים מגוונים, כגון:
-
מספר יעד או מקור
-
שלוחה יוזמת או שלוחה שענתה
-
תאריכים ושעות שיחה
-
משך שיחה (מינימום ומקסימום)
-
סטטוס שיחה (נענתה, ננטשה, לא נענתה, הועברה)
-
סוג שיחה: נכנסת או יוצאת
-
סוגי מקור: קבוצות צלצול או תורים (מעגלי המתנה)
באמצעות חתכים אלו ניתן לקבל תמונה מלאה על אופי התקשורת בארגון,
לאתר תקלות או כשלים, לזהות צווארי בקבוק ולבצע שיפורים תפעוליים מדויקים.
ניתוח פעילות לפי קבוצות צלצול ותורי קול סנטר
מערכת רישום השיחות מתממשקת באופן מלא עם קבוצות הצלצול ותורי הקול סנטר במערכת,
ומספקת תיעוד מדויק עבור כל שיחה שעברה דרכם.
כך ניתן לנתח את רמת התפוקה של קבוצות עבודה שונות, לבדוק זמני תגובה,
לבחון את אחוזי המענה ולזהות עומסים וזמני שיא.
המערכת מציגה את כל השיחות שעברו דרך קבוצות מוגדרות מראש,
כולל נתונים על משך ההמתנה, מענה בפועל, וזמן טיפול.
מידע זה חיוני עבור ניהול מוקדים, שיפור השירות ומדידה של ביצועי הצוותים.
מידע זמין, מדויק ונגיש בכל רגע
כל רישומי השיחות, הסטטיסטיקות והגרפים זמינים לצפייה דרך ממשק הניהול בענן,
וכמובן ניתנים לייצוא לקובצי Excel, לצורך ניתוח נוסף באמצעות מערכות BI


רישום שיחות CallStar - כלי עבודה שמביא תוצאות
מערכת רישום השיחות של לונסטאר לא רק מתעדת את המידע – היא הופכת אותו לנגיש, מדיד וניתן לניתוח.
באמצעותה ניתן לקבל שליטה מלאה על תקשורת הארגון, לשפר את איכות השירות,
ולהתבסס על נתונים מדויקים בכל החלטה תפעולית או ניהולית.
כל עסק, בכל סדר גודל, יכול להנות ממערך תיעוד מקצועי ומדויק
ולהפוך את הטלפוניה שלו לחלק בלתי נפרד ממערך הניהול הארגוני.