שירות נתב שיחות עסקי במרכזיית טלפונים
- Gal Yochai
- 8 ביוני
- זמן קריאה 2 דקות
עודכן: לפני 6 ימים
שירות ניתוב שיחות (IVR) במרכזיה הינו כלי חכם ויעיל לשיפור קבלת השיחות הנכנסות עבור ארגונים ועסקים.

עם התקדמות הטכנולוגיה בתחום התקשורת,
שירות זה נהפך לכלי חיוני שמסייע לשפר את חוויית המתקשרים ולהגביר את היעילות הפנימית של הארגון.
במאמר זה,
נסקור את יתרונותיו של שירות ניתוב שיחות IVR עסקי ונבין כיצד ניתן לשפר את תהליכי התקשורת בארגון.
שירות נתב שיחות עסקי (Interactive Voice Response) במרכזיית טלפונים הוא מערכת תקשורת אוטומטית המאפשרת ללקוחות לנווט בתהליך השיחה על ידי בחירת אפשרויות מתוך תפריט מותאם אישית. השירות משתמש בתפריט קולי, כדי לאפשר ללקוחות המתקשרים לקבל מידע, ולבצע פעולות תוך בחירת אפשרויות מותאמות לצרכיהם ולהפנות אותם ליעדים הרלוונטים לפי נושאים , מחלקות ובקשות שונות.
כך, ניתוב שיחות IVR עסקי במרכזיית טלפונים מאפשר לארגונים לשפר את חוויית הלקוח ולהפוך את תהליך התקשורת לקל, מהיר ויעיל. ניתוב השיחות מתבצע באמצעות תפריט מותאם אישית, בו הלקוחות מתבקשים לבחור את האפשרות המתאימה להם על פי הצורך או השאלה שלהם. כל אפשרות מנתבת את השיחה למקום המתאים במרכזיית הטלפונים, כגון מחלקת השירות לקוחות, תמיכה טכנית או מחלקה אחרת בארגון.
אחד היתרונות המרכזיים של ניתוב שיחות IVR עסקי הוא זמינותו המתמידה.
ללא תלות בזמינות העובדים, הלקוחות יכולים לבצע שיחות ולקבל מענה מהיר לשאלותיהם או בעיותיהם. הדבר מאפשר לארגון לשרת את לקוחותיו בצורה מקצועית ויעילה, בכל שעה של היום ובכל יום בשבוע.
ניתוב שיחות IVR עסקי מסייע גם בשיפור חוויית הלקוח. תכנון ובניה נכונה של הנתב והתפריטים באופן מותאם לעסק מאפשר ללקוחות להתנהל באופן עצמאי ולמצוא את המידע או השירותים שהם זקוקים להם באופן עצמאי לחלוטין
השירות מקנה ללקוחות תחושת שליטה ועצמאות ומייתר את הצורך במקרים רבים במענה קולי אנושי על מנת לקבל מידע מכל סוגשהו או לחכות בקו למוקד השירות.
בנוסף, הניתוב המדויק של השיחות למחלקות המתאימות מפחית את זמן המתנה ומגביר את היעילות של תהליכי השיחות הנכנסות ומאפשר לחברה לטפל במערך השיחות בצורה יעילה ומקצועית.
כמו כן, שירות ניתוב שיחות IVR עסקי מאפשר גם לארגון להתאים את השיחה לשעות לילה וחופשות באמצעות נתב מיוחד לשעות הלילה / החג - וכך הלקוחות יכולים לקבל שירות גם בשעות בהן אין זמינות של כח אדם בעסק. משתמשים יכולים להשתמש בתפריט מותאם אישית כדי לקבל מענה לשאלותיהם או לבצע פעולות כגון ביצוע הזמנות או השארת הודעה.
השירות מאפשר לארגון לספק שירות 24/7 ללקוחותיו, לשמר כל פנייה, ולספק חווית שירות ייחודית.
שירות נתב שיחות עסקי במרכזיית ענן קולסטאר מאפשר לכם -
🔹לנתב את השיחות לפי מחלקות ידועות מראש ובכך לנתב באופן יעיל פניות מלקוחות.
🔹להשמיע למתקשר שעות פעילות באופן אוטומטי
🔹להגדיר זמני עבודה ידועים מראש
🔹לשלוט באופן עצמאי על פתיחה \ סגירה של קווי העסק
🔹לספק מידע חיוני ללקוח ( הודעת חירום, התרעה )
🔹לשלוח SMS ללקוח ליצירת קשר דיגיטלי
🔹לנתב את הלקוח להשארת הודעה ליצירת קשר עתידי
רעיונות יצירתיים אצלנו זה בשגרה, עם ניסיון של רק 45 שנה בתחום התקשורת.
רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם