top of page

שירות הקלטת שיחות במרכזיה לעסקים

  • Gal Yochai
  • 8 ביוני
  • זמן קריאה 2 דקות

עודכן: לפני 6 ימים

מרכזיה בענן - קולסטאר | מרכזיה מקומית גרנדסטרים | לונסטאר

הקלטת שיחות במרכזיה בענן

שירות הקלטת שיחות במרכזיה בענן CallStar מבית לונסטאר,

וכמובן גם במרכזיה המקומית גרנדסטרים האמריקאית שאנו משווקים ומטמיעים,

הינו שירות אינטגרלי ומובנה במרכזיות שלנו.


הקלטת שיחות במרכזיה מאפשר הקלטה מלאה של כל השיחות הנכנסות והיוצאות במרכזייה או חלקן על פי הגדרה ולפי שלוחה, קו, מחלקה, קבוצה ועוד, ושמירתן במאגר מאובטח לצורך גישה בעתיד.


שירות הקלטת השיחות בלונסטאר כולל אפשרויות הקלטה גמישות - החל מלהחליט מהן השלוחות או הנציגים שיוקלטו, ועד לבחירת הזמנים בהם ההקלטה תתבצע.

כך ניתן להתאים את השירות לצרכים הספציפיים של העסק.


בנוסף, השירות כולל מנגנוני אבטחת מידע מתקדמים על מנת להגן על הפרטיות של המתקשרים.

הנתונים נשמרים בכונן רשת מאובטח \ באחסון מוצפן בענן, וניתנים לגישה רק על ידי בעלי הרשאה.


ישנם מספר יתרונות משמעותיים בשימוש בשירות הקלטת השיחות של לונסטאר:

🔹בקרה ושיפור איכות השירות - ניתן להאזין להקלטות ולבדוק שהשירות ניתן בצורה מקצועית ונכונה.

🔹הדרכת עובדים - מנהלים יכולים להשתמש בהקלטות לצורך מתן משוב והדרכה לעובדים.

🔹תיעוד - ההקלטות יכולות לשמש כראיות במקרה של תלונה או מחלוקות עם לקוח.

🔹ניתוח ושיפור תהליכים - ניתן לבצע ניתוח של שיחות לזיהוי בעיות ופערים בתהליכי השירות.

🔹אופציה לתמלול השיחות באופן אוטומטי - חסכון אדיר למחלקת הבק-אופיס שלכם, הכל מתועד אוטומטית


מערכת ניהול ההקלטות של לונסטאר כוללת ממשק ידידותי ונוח למשתמש.

המערכת מאפשרת חיפוש ואחזור של הקלטות על פי פרמטרים שונים כמו תאריך, שעה, מספר הטלפון ועוד.

כמו כן, המערכת מאפשרת האזנה להקלטות היישר מתוך הממשק וכן הורדה ושיתוף של קבצי ההקלטה. הממשק פשוט ונוח לתפעול על ידי מנהלים ובעלי תפקידים שונים בארגון.

שירות הקלטת שיחות הינו כלי חשוב ובעל ערך רב לארגונים המעוניינים לשפר תהליכים, להדריך עובדים ולתעד אינטראקציות עם לקוחות. הממשק הניהולי הנוח הופך את השימוש בשירות לקל ויעיל.


אז, שנשתדרג?

מוזמנים לשיחת ייעוץ חינם!



lonestar_logo.png
  • Lonestar Support Email
  • Lonestar | Facebook
  • Lonestar Support | WhatsApp
bottom of page