top of page

אבטחת מידע במרכזיה

  • Gal Yochai
  • 8 ביוני
  • זמן קריאה 2 דקות

עודכן: לפני 3 ימים

איך שומרים על תקשורת הטלפוניה שלכם מוגנת?


אבטחת מידע מרכזיה מקומית או בענן

בעידן בו תקשורת טלפוניה מתבצעת על גבי רשתות אינטרנט, אבטחת מידע היא נושא קריטי לכל עסק שמשתמש במרכזיה בענן. איומי סייבר, פריצות למערכות תקשורת, האזנות ושימוש לא מורשה במידע הם חלק מהאתגרים שהעולם העסקי מתמודד איתם. לכן, חיוני להפעיל מערכות הגנה מתקדמות שיבטיחו שהשיחות, הנתונים והמידע העסקי שלכם מוגנים בצורה אופטימלית.


האם המערכת הקיימת שלכם עומדת באתגר?

במאמר זה נסקור את טכנולוגיות האבטחה, מנגנוני ההגנה והתקנים הבינלאומיים 

שמבטיחים שמערכת המרכזיה שלכם תישאר מאובטחת ואמינה.


אימות דו שלבי – מנגנון הגנה קריטי למניעת גישה לא מורשית

אחד הכלים החזקים ביותר למניעת פריצה למערכות מידע הוא אימות דו-שלבי ( MFA \ 2FA )

במרכזיות לונסטאר, משתמשים יכולים להתחבר באופן מאובטח באמצעות שילוב של שם משתמש, סיסמה וקוד חד-פעמי (OTP) אשר משתנה בכל 30 שניות, ומסופק למשתמש על גבי אפליקציה \ SMS \ מייל.

כך, גם אם מישהו יצליח להשיג את הסיסמה, הוא לא יוכל לגשת למערכת ללא הקוד הנוסף,

שמתקבל רק למכשיר של המשתמש.


חומות אש (Firewalls) וסינון תעבורה – חסימה של גישות בלתי מורשות

מערכת המרכזיה מוגנת באמצעות Firewall מתקדם המאפשר:

✅ חסימה של ניסיונות גישה לא מורשים לשרתים ולממשק הניהול

✅ סינון כתובות IP חשודות המגיעות ממדינות או אזורים עם פעילות זדונית

✅ איתור ניסיונות פריצה (Brute Force) ונעילת משתמשים חשודים

✅ חסימה אוטומטית דרך SBC של מקורות לא ידועים \ מכשירים בעלי אבטחה נמוכה

✅ המערכות שלנו נבחנו ועברו את התקינה האירופאית המחמירה GDPR


לסיכום – אבטחת מידע במרכזיה היא לא מותרות, אלא חובה!

תקשורת עסקית היא נכס קריטי לכל ארגון,

ולכן שמירה על אבטחת המידע במערכות המידע שלכם היא לא בגדר אופציה – זו חובה!

מגוון המרכזיות של לונסטאר כוללות שכבות אבטחה מתקדמות המבטיחות בקרת גישה הדוקה,

הגנה מפני ניסיונות חדירה ושמירה על פרטיות הלקוחות והמשתמשים.

כך שהעסק שלכם יוכל לתקשר בצורה בטוחה, אמינה ומוגנת בכל רגע נתון.


🔒 אבטחת מידע מתקדמת – כי על ביטחון המידע שלכם לא מתפשרים! 🔒



lonestar_logo.png
  • Lonestar Support Email
  • Lonestar | Facebook
  • Lonestar Support | WhatsApp
bottom of page